niedziela, 29 kwietnia 2012

Blondie malinowo-migdałowe

Na początek trochę prywaty. Praca dyplomowa napisana i obroniona, więc będzie więcej czasu na przyjemności, w tym gotowanie.

Rozsmakowałam się ostatnio w połączeniu białej czekolady z malinami. Tym razem zrobiłam blondie z malinami i migdałami. Przepis podejrzałam w Kalejdoskopie kulinarnym, małe modyfikacje i wyszło naprawdę pysznie!

Składniki 
185 g mąki
125 g masła
200 g białej czekolady
150 g cukru
2 jajka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
50 g posiekanej białej czekolady)
55 g posiekanych migdałów
150 g malin
cukier puder do posypania

Masło rozpuszczamy z czekoladą w kąpieli wodnej i odstawiamy do przestudzenia.  Dodajemy pozostałe składniki (bez malin) i dokładnie mieszamy. Dokładamy maliny i delikatnie łączymy je z pozostałymi składnikami.

Blaszkę 20x30 cm smarujemy masłem i wykładamy papierem do pieczenia. Ciasto pieczemy ok 40 minut w piekarniku nagrzanym do 180'C. Studzimy w blaszce. Przed podaniem posypujemy cukrem pudrem.

 Smacznego!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaglądają do mnie

kuchenny pomocnik

Translate