wtorek, 10 kwietnia 2012

Jamie Oliver "Każdy może gotować"

Książka Jamiego "Każdy może gotować" urzekła mnie już od pierwszego przejrzenia w Empiku. Wreszcie jest moja! Jasne i czytelne instrukcje, zdjęcia ilustrujące krok po kroku przygotowanie potraw zdecydowanie zachęcają do wypróbowania zamieszczonych w książce przepisów.


Jestem niejadkiem i gro składników, których nie jadam dyskwalifikuje naprawdę wiele przepisów z większości książek kucharskich, które oglądam. Jeżeli chodzi o Jamiego to 3/4 jego kulinarnych propozycji "kupuję" i już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała okazję je wypróbować.

Jamie w swojej książce namawia do nauczenia się przepisu z każdego rozdziału i "Przekazaniu dalej". Hasło to będę realizować na łamach mojego bloga, prezentując Wam coraz to nowe przepisy Jamiego.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaglądają do mnie

kuchenny pomocnik

Translate