poniedziałek, 4 czerwca 2012

Pianka truskawkowa z marshmallow

Deser ten podpatrzyłam u Olimpii. Akurat wszystkie potrzebne składniki miałam pod ręką i od razu wczoraj go wypróbowałam. Zmniejszyłam jedynie ilość cukru i wody. Wyszło bardzo delikatnie, puszyście i smacznie.

Składniki
250 g świeżych truskawek
15 g cukru
80 ml wody
100 g pianek marshmallow
200 ml śmietany kremówki 30%


Truskawki odszypułkowujemy, myjemy i kroimy na kawałki. Wrzucamy do garnka, zalewamy wodą i zasypujemy cukrem i gotujemy. Od momentu zagotowania, trzymamy na ogniu jeszcze 3 minuty i całość miksujemy. Do jeszcze gorących truskawek dodajemy pianki marshmallow i mieszamy do ich całkowitego rozpuszczenia.
Ubijamy śmietanę i gdy truskawki już ostygną, łączymy je ze śmietaną. Deser przelewamy do niewielkich naczynek i odstawiamy do lodówki na minimum 2 godziny. Przed podaniem, piankę truskawkową dekorujemy listkami mięty i świeżymi owocami.
Smacznego!






Truskawki 2012 Przekąski na SESJĘ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaglądają do mnie

kuchenny pomocnik

Translate