piątek, 26 października 2012

100 tysięcy i konkurs dla czytelników

Kochani, w tym tygodniu na moim blogu pękło 100 000 Waszych odwiedzin. Jest mi z tego powodu szalenie miło! Gdy zakładałam swojego bloga nie wiedziałam jeszcze czy to chwilowy kaprys, jak często będę dodawać wpisy i czy ktokolwiek będzie na niego zaglądał. Jego popularność jest dla mnie dużą niespodzianką. Pamiętam jak bardzo się cieszyłam z pierwszego tysiąca odwiedzin i pierwszych komentarzy. Zaskakiwało mnie, że ktoś do mnie zagląda, że moje przepisy wyszukiwane są przez wujka Google. Teraz też cieszę się z każdego nowego komentarza i z każdego obserwatora. Nie ma chyba nic przyjemniejszego, jak przeczytać, że moją propozycję zrobiliście w domu i że danie to przypadło Wam do gustu. Miejsce, które początkowo miało być zbiorem moich przepisów, swoistym archiwum moich kulinarnych zmagań, zaczęło żyć własnym życiem i bardzo mi się to podoba.

Jeszcze nie organizowałam żadnego konkursu na moim blogu, a to jest dobra okazja, żeby zadebiutować w tym temacie. Do wygrania jest zaparzacz do kawy i herbaty oraz mały dodatek w postaci filcowych korali mojego autorstwa, ponieważ rękodzieło jest moim drugim hobby.

Zadanie konkursowe polega na podaniu w komentarzu pod tym wpisem, która potrawa z mojego bloga podoba Wam się najbardziej i jakie przepisy chcielibyście na nim znajdować częściej. Zabawa trwa od dziś do wtorku 30 października. Losowanie zwycięzcy i ogłoszenie wyników nastąpi w Halloween 31 października. Osoby, które nie posiadają bloga, proszę o zostawienie adresu e-mail.



ZASADY KONKURSU:

  1. W konkursie może wziąć udział każdy, bez względu na to, czy posiada bloga czy nie.
  2. Na drodze losowania zostanie wyłoniony jeden zwycięzca, który otrzyma zaparzacz i korale. 
  3. Konkurs trwa od 26.10 do 30.10. Ogłoszenie wyników nastąpi 31 października.
  4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  5. Będzie mi miło, jeżeli uczestnicy konkursu będą jednocześnie obserwatorami mojego bloga i/lub fanpage'u na facebooku, ale nie jest to warunek konieczny.

 Zapraszam do zabawy :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaglądają do mnie

kuchenny pomocnik

Translate