niedziela, 30 czerwca 2013

Sałatka z truskawek z pistacjami

Ta sałatka chodziła za mną już od dłuższego czasu. Najpierw nie miałam pistacji, później nie było sezonu na truskawki i tak oto moja chętka była wystawiona na próbę. Przepis na tę sałatkę pochodzi z książki "Kuchnia dietetyczna", którą już Wam prezentowałam. Jest bardzo prosta w przygotowaniu i wspaniale orzeźwiająca. 

Składniki
250 g truskawek
30 g niesolonych, obranych pistacji
4-6 liści mięty
sok z 1/2 cytryny
15 g cukru (dałam brązowy)

Truskawki odszypułkowujemy, myjemy i kroimy na niewielkie kawałki. Pistacje rozdrabniamy, a liście mięty drobno siekamy. 
W miseczce mieszamy orzechy, zioła, sok z cytryny i cukier i dodajemy do truskawek. Łączymy ze sobą wszystkie składniki i wstawiamy do lodówki na 30 minut.

Sałatkę przed podaniem dekorujemy listkami mięty.
Smacznego!


* Truskawki i mięta pochodzą z Centrum Ogrodniczego Sequoia na Rosoła.






Desery z truskawkami Truskawkowy zawrót głowy 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zaglądają do mnie

kuchenny pomocnik

Translate