środa, 2 września 2015

Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się o końcu kampanii Lidla z Pascalem i Okrasą. Przez 3 lata zdążyliśmy polubić i przyzwyczaić się do tego zabawnego duetu i wielu z nas gotowało wspólnie z Karolem i Pasacalem. Któż z nas nie zastanawiał się, kto zastąpi tych dwóch znamienitych kucharzy? Kilka tygodni temu opinię publiczną zelektryzowała wiadomość, że nową twarzą kampanii Lidla zostanie Dorota Wellman. Zabawne spoty reklamowe z Dorotą w roli głównej zdradzały, że gotowanie raczej nie jest jej najmocniejszą stroną. Pojawiło się zatem pytanie, jaka będzie jej rola w kampanii Lidla i z kim będzie ona gotowała?


Dziś zagadka rozwiązała się. Na swojej konferencji Lidl przedstawił formułę nowej kampanii reklamowej. Duet Wellman-Okrasa zapowiada się pysznie. Kampania będzie prowadzona w formie kulinarnego talk show, do którego Dorota i Karol będą zapraszali różnych gości. Spotkamy tam zarówno celebrytów m.in. Annę Muchę i Borysa Szyca, kulinarnych ekspertów, jaki i amatorów gotowania. Nie zabraknie także zagranicznych gości, którzy przybliżą nam swoją rodzimą kuchnię. W kuchni Lidla pojawią się m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda oraz Theofilos Vafidis. Nie zabraknie oczywiście gotowania na ekranie.

Moim zdaniem ta kampania ma szansę odnieść naprawdę spory sukces. Ja osobiście uwielbiam Dorotę Wellman i od lat cenię ją jako dziennikarkę za jej profesjonalizm i widoczną na każdym kroku ludziolubność. Dziś dodatkowo podbiła moje serce swoim szlachetnym gestem - 300 tysięcy złotych z pieniędzy zarobionych na współpracy z Lidlem obiecała przeznaczyć na Fundację TVN Nie Jesteś Sam i na hospicja. To się nazywa gest! A z tego co mi wiadomo, nie robi tego po raz pierwszy. Tym chętniej będę oglądać ją na kulinarnym podwórku.
W nowej kampanii nie zobaczymy za to Pascala, choć ja do końca liczyłam, że jednak w ostatniej chwili wyskoczy jak królik z kapelusza i nadal będzie wspierać akcję reklamową. Pod tym względem niestety się zawiodłam.

Myślę, że Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą stworzą naprawdę fajną parę, która przyciągnie wielu widzów. Ich talk show "Dorota, Karol i Goście" będzie miał premierę co piątek na www.kuchnialidla.pl a w soboty i niedziele będzie emitowany w telewizyjnej Jedynce. Zajawki, która nam pokazano zaostrzyły mój apetyt na tę kampanię, więc niecierpliwie jej oczekuję.



Na zlecenie Lidla przeprowadzono w sierpniu badanie o zwyczajach kulinarnych Polaków, a konkretnie o ich podejściu do gotowania. Okazuje się, że zdecydowana większość z nas gotuje w domu (95,2%) i że lubimy eksperymenty w kuchni. 

Mnie, jako blogerki, szczególnie ucieszyła wiadomość o tym, że wielu Polaków kulinarnych inspiracji szuka w Internecie, w tym właśnie na blogach kulinarnych.

Na konferencji dowiedziałam się także, że kampania z Pascalem i Okrasą to autorski pomysł prosto z Polski. Ta formuła spodobała się tak bardzo, że podobne duety profesjonalnych kucharzy w reklamach Lidla można także zobaczyć także w innych krajach m.in. w Chorwacji, Czechach, a wszystkie filmiki reklamowe kręcone są w Polsce w halach pod Poznaniem. Ciekawa jestem czy nowy talk show także przekroczy naszą granicę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.